Vitaliteitbeurs texel 2024

beurs voor vitaal leven en wonen!

Op zaterdag 2 november a.s. van 10.00 tot 16.00 uur organiseert de Sportstichting Texel i.s.m. Texels Welzijn en Kerngezond Texel de beurs “Lekker in je vel!”

Locatie : TXL Sporthal Den Burg.

Het beursaanbod richt zich op de volwassen doelgroep met extra focus op senioren. Doel is om deze groep in staat te stellen om langer fit en actief te blijven en vitaal en veilig in eigen huis te kunnen blijven wonen.

De beursvloer kent 4 themavloeren, namelijk

-        Sociaal vitaal
-        Fysiek vitaal
-        Mentaal vitaal
-        Vitale woon- en leefomgeving

Daarnaast worden een aantal sprekers uitgenodigd die de bezoeker op onderscheidende wijze gaan informeren en inspireren over hoe ook op latere leeftijd sociaal, fysiek en mentaal fit te blijven.

Dankzij subsidie vanuit de gemeente Texel kunnen we de kosten voor u als standhouder beperkt houden. Een unieke kans om u op deze beurs te presenteren dus!!

We verwachten veel belangstelling dus laat deze kans niet aan u voorbij gaan.

Wilt u zich ook presenteren? Geef u dan nu op door bijgaand formulier in te vullen en deze te mailen naar vitaliteitsbeurstexel@sportstichtingtexel.nl

U kunt zich inschrijven t/m vrijdag 04 oktober a.s.. De ruimte is beperkt dus wacht niet te lang.

Meer informatie gewenst? Of nog vragen?

Bel dan met Jaco van Trigt 06-51218549 of Gert Pansier 06-22739646